Yes, Please! חיוג מקוצר כוכבית 5959 להשוואת הצעות מחיר
Twitter!
הוסף את יס, פליז! למועדפים
הצטרפות לבתי עסק
  >  
  >  
  >  
מרכזיות

מרכזיות

רשימת עסקים מומלצים
Yes, Please! הינו האתר המוביל להשוואת הצעות מחיר,
מלאו פרטים או התקשרו 24 שעות ביממה ל-התקשרו 24 שעות ביממה ל-5959* כדי להשוות בין עד 5 חברות מובילות בתחום.
בחר איזור

 
 
סוג מרכזיה
גודל מרכזיה
 
 למילוי פרטים נוספים... (לא חובה אבל מומלץ)
הצעות מחיר שסופקו עד כה
710,792



שידרוגים
א.מ. מערכות אזעקה
חיץ מערכות התראה ותקשורת
בקשות אחרונות להצעת מחיר
מרכזיות 2 טלפונים ניווט ופקס בלבד שדות חובה : סוג מרכזיה : לא משנה גודל מרכזיה : מרכזיה לעסק קטן

סגרתם עסקה ? קבלו 100 ש"ח לשימוש באתר. לפרטים הכנסו


 

מה הן מרכזיות טלפון?

מרכזיות טלפון נתמכות על ידי מערכת שמקשרת בין קווים חיצונים אל השלוחות בבית העסק. מרכזיות חוסכות זמן רב ומאפשרת למטלפן לבחור עם מי הוא מעוניין לדבר. ניתן להשתמש בשירות מרכזיות בעסקים קטנים, עסקים גדולים ובבית. בעסקים מרכזיות טלפון מיועדות לשיחות הנכנסות של הלקוחות ומאפשרת לעובדי החברה לשוחח בניהם. בבתים השימוש הוא עבור בני המשפחה, בדרך כלל בבתים גדולים (או בית של מספר קומות) שבעזרת מרכזיות טלפון מעברים את השיחה.
 

מרכזיות טלפון IP

כיום יש מגוון סוגרים של מרכזיות שמתחלקות לקטגוריית מרכזיות קווים שכולנו מכירים בתור מרכזיות לעסק או מרכזיות לבית והתחום החדש, מרכזיות IP.
מרכזיות טלפון IP הן מרכזיות טלפונים רגילות רק שהן מושתתות על רשת המחשבים של החברה או העסק ולא על קווי טלפון רגילים. מרכזיות IPמאפשרות זמינות בכל מקום מפני שניתן להתחבר אליהם מכל מחשב באמצעות הציוד הנכון וחיבור לאינטרנט, ניתן לקשר אותם לטלפון הסלולארי, ניתן להקליט את השיחות ולשמור אותם במחשב ועוד. מרכזיות IP הן פשוטות לתפעול ומייעלות את העבודה בחברות ועסקים רבים.
מרכזיות טלפון – פתרון התקשורת הטוב ביותר לעסקים.
 

איך בוחרים מרכזיה מתאימה?

כדי לענות על שאלות אלו, עליכם לשאול את עצמכם כמה שאלות, כאשר יבוא נציג מכירות, עליכם להיות מוכנים לענות על שאלות אלו.
  • לכמה משתמשים בארגון יש צורך בטלפון?
  • מי הם הגורמים שאיתם אתם עובדים באופן קבוע? האם הם גורמים מזדמנים או קבועים? האם הם ממוקמים בארץ או מחוצה לה? האם יש יותר מסניף אחד איתו אתם מתקשרים? מהי כמות שלוחות הפנים המשוערת? האם יש צורך בעמדות חכמות (טלפון המקבל חיווי האם טלפון אחר תפוס או לא, שיחת ועידה, העברת שיחות בין שלוחות וכד'- מומלץ בעיקר לעמדות מזכירות או מנהלים שיש להם צורך בכך)שלוחות רגילות? אלחוטיות?
  • האם יש לכם צורך במערכת דואר קולי? ז"א מענה קולי המציג את שם החברה, מאפשר ניתוב לשלוחות ואף יכול לקבל מיילים.
  • מספר הקווים הפיזיים שהיו מחוברים למרכזיה (קווים פיזיים עם מספרי טלפון).
  • מספר השלוחות שיצאו מהמרכזיה, פועל יוצא של מספר העובדים בחברה / מספר החדרים בבית.
  • רמת התחכום של המרכזיה, כיום מרכזיות יכולות להגיע עם פונקציות פשוטות שניתן לתכנת עם כל טלפון קווי רגיל ועד מרכזיות משוכללות שיכולות להתחבר למערכת האינטרקום ומתכונתות על ידי טלפון חכם או אפילו על ידי חיבור למחשב.
  • רמת השירות - מרכזיות הם נושא לא פשוט ולכן צריכות שירות. לרוב עם רכישת מרכזיה המחיר כולל שירות לשנה אך לאחר שנה תצטרכו לחדש את השירות למרכזיה.

 

באתר Yes, Please! תוכלו לקבל הצעות מחיר של מרכזיות, שירות למרכזיות ואף מחירי טלפונים חכמים. שלחו את בקשתכם עם הפרטים המבוקשים וקבלו תוך זמן קצר עד 5 הצעות מחיר מחברות תקשורת המתמחות במרכזיות.


אהבתם ? המליצו עלינו
איך זה עובד?

שנחזור אליך עם הצעת מחיר או ייעוץ בנושא מרכזיות ?










השירות ללא תשלום וללא התחייבות מאת :