מרכזיות - השוואת מחירים
Yes, Please! חיוג מקוצר כוכבית 5959 להשוואת הצעות מחיר
Facebook YeP! הוסף את יס, פליז! למועדפים
מרכזיות - השוואת מחירים הצטרפות לבתי עסק
השוואת מחירים  >  לבית לגן ולמשרד  >  למשרד  >  מרכזיות
עד כה סופקו 673,204 הצעות מחיר. אהבתם ? המליצו עלינו
ראשי מוצרים

מרכזיות

מדד שביעות רצון
ציון 4.6 מתוך 5
מבוסס על 43 ביקורות
רשימת עסקים מומלצים
Yes, Please! הינו האתר המוביל להשוואת הצעות מחיר,
מלאו פרטים או התקשרו 24 שעות ביממה ל-התקשרו 24 שעות ביממה ל-5959* כדי להשוות בין עד 5 חברות מובילות בתחום.
בחר איזור
א.מ. מערכות אזעקה א.מ. מערכות אזעקה - הצג טלפון
עד ידי א.מ. מערכות אזעקה סופקו עד היום כ-341 הצעות מחיר.
שידרוגים שידרוגים - הצג טלפון
עד ידי שידרוגים סופקו עד היום כ-423 הצעות מחיר.
קומיק טל קומיק טל
עד ידי קומיק טל סופקו עד היום כ-31 הצעות מחיר.
nanocom nanocom
עד ידי nanocom סופקו עד היום כ-237 הצעות מחיר.

 
 
סוג מרכזיה
גודל מרכזיה
 
 למילוי פרטים נוספים... (לא חובה אבל מומלץ)
הצעות מחיר שסופקו עד כה
673,204

השוואת מחירי מרכזיות


 

מה הן מרכזיות טלפון?

מרכזיות טלפון נתמכות על ידי מערכת שמקשרת בין קווים חיצונים אל השלוחות בבית העסק. מרכזיות חוסכות זמן רב ומאפשרת למטלפן לבחור עם מי הוא מעוניין לדבר. ניתן להשתמש בשירות מרכזיות בעסקים קטנים, עסקים גדולים ובבית. בעסקים מרכזיות טלפון מיועדות לשיחות הנכנסות של הלקוחות ומאפשרת לעובדי החברה לשוחח בניהם. בבתים השימוש הוא עבור בני המשפחה, בדרך כלל בבתים גדולים (או בית של מספר קומות) שבעזרת מרכזיות טלפון מעברים את השיחה.
 

מרכזיות טלפון IP

כיום יש מגוון סוגרים של מרכזיות שמתחלקות לקטגוריית מרכזיות קווים שכולנו מכירים בתור מרכזיות לעסק או מרכזיות לבית והתחום החדש, מרכזיות IP.
מרכזיות טלפון IP הן מרכזיות טלפונים רגילות רק שהן מושתתות על רשת המחשבים של החברה או העסק ולא על קווי טלפון רגילים. מרכזיות IPמאפשרות זמינות בכל מקום מפני שניתן להתחבר אליהם מכל מחשב באמצעות הציוד הנכון וחיבור לאינטרנט, ניתן לקשר אותם לטלפון הסלולארי, ניתן להקליט את השיחות ולשמור אותם במחשב ועוד. מרכזיות IP הן פשוטות לתפעול ומייעלות את העבודה בחברות ועסקים רבים.
מרכזיות טלפון – פתרון התקשורת הטוב ביותר לעסקים.
 

איך בוחרים מרכזיה מתאימה?

כדי לענות על שאלות אלו, עליכם לשאול את עצמכם כמה שאלות, כאשר יבוא נציג מכירות, עליכם להיות מוכנים לענות על שאלות אלו.
  • לכמה משתמשים בארגון יש צורך בטלפון?
  • מי הם הגורמים שאיתם אתם עובדים באופן קבוע? האם הם גורמים מזדמנים או קבועים? האם הם ממוקמים בארץ או מחוצה לה? האם יש יותר מסניף אחד איתו אתם מתקשרים? מהי כמות שלוחות הפנים המשוערת? האם יש צורך בעמדות חכמות (טלפון המקבל חיווי האם טלפון אחר תפוס או לא, שיחת ועידה, העברת שיחות בין שלוחות וכד'- מומלץ בעיקר לעמדות מזכירות או מנהלים שיש להם צורך בכך)שלוחות רגילות? אלחוטיות?
  • האם יש לכם צורך במערכת דואר קולי? ז"א מענה קולי המציג את שם החברה, מאפשר ניתוב לשלוחות ואף יכול לקבל מיילים.
  • מספר הקווים הפיזיים שהיו מחוברים למרכזיה (קווים פיזיים עם מספרי טלפון).
  • מספר השלוחות שיצאו מהמרכזיה, פועל יוצא של מספר העובדים בחברה / מספר החדרים בבית.
  • רמת התחכום של המרכזיה, כיום מרכזיות יכולות להגיע עם פונקציות פשוטות שניתן לתכנת עם כל טלפון קווי רגיל ועד מרכזיות משוכללות שיכולות להתחבר למערכת האינטרקום ומתכונתות על ידי טלפון חכם או אפילו על ידי חיבור למחשב.
  • רמת השירות - מרכזיות הם נושא לא פשוט ולכן צריכות שירות. לרוב עם רכישת מרכזיה המחיר כולל שירות לשנה אך לאחר שנה תצטרכו לחדש את השירות למרכזיה.

 

באתר Yes, Please! תוכלו לקבל הצעות מחיר של מרכזיות, שירות למרכזיות ואף מחירי טלפונים חכמים. שלחו את בקשתכם עם הפרטים המבוקשים וקבלו תוך זמן קצר עד 5 הצעות מחיר מחברות תקשורת המתמחות במרכזיות.


רוצים לדעת כמה עולה מרכזיות? מלאו את הטופס הקצר וקבלו הצעת מחיר בנושא מרכזיות.

קבל הצעת מחיר

אהבתם ? המליצו עלינו

איך זה עובד?